Wat leuk dat je bij ons wil bestellen! Hieronder leggen we in enkele stappen uit, hoe je bij ons een bestelling kunt plaatsen.
- Plaats het gewenste artikel in je winkelmandje.
- Klik daarna rechtsboven op het winkelmandje en controleer je bestelling.
- Selecteer de gewenste verzendmethode. Wij verzenden je pakket vanaf € 100,- gratis met Track & Trace-code. Klik hier voor meer info over de verzendmogelijkheden.
- Heb je een kortingscode of giftcard? Vul deze dan in en vergeet niet om op toepassen te klikken.
- Ben je tevreden met je bestelling? Klik dan op: Doorgaan naar afrekenen.
- Vul hierna je persoonlijke gegevens in. Ben je al ingelogd? Dan is het niet nodig om je persoonlijke gegevens in te vullen. Nog geen account bij www.tsukithelabel.nl? Klik op account aanmaken, zo kun je altijd je bestellingen bekijken en hoef je de volgende keer geen persoonlijke gegevens in te vullen.
Let op!
Controleer altijd je adresgegevens bij het plaatsen van je bestelling. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die naar onjuist doorgegeven adressen worden verzonden.
- Kies hierna de gewenste betaalmethode. Klik hier voor meer info over betaalmethodes.
- Als laatste vink je de algemene voorwaarden aan en klik je op plaats bestelling, je wordt omgeleid naar de betaalomgeving van je bank en rond je bestelling af.
- YAY! Je bestelling is geplaatst. We gaan je bestelling voor je inpakken en sturen het binnen 1-2 werkdagen naar je toe!
Tip! Schrijf je in voor de Tsuki-nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste producten, aanbiedingen en winacties.
Ter bevestiging van je bestelling ontvang je een mail met daarin je ordernummer en een overzicht van je bestelling. Mocht je geen mail hebben ontvangen, bekijk dan eerst je spambox. Neem anders contact op met onze klantenservice via info@tsukithelabel.nl. Wij helpen je graag en zullen binnen 1-2 werkdagen contact met je opnemen.
Wij verwerken onze pakketjes elke dag. Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, mail dan direct naar info@tsukithelabel.nl. Laat ons weten welk(e) artikel(en) je wilt wijzigen of annuleren, vergeet niet om je ordernummer te benoemen in de mail. Mocht je al een verzendbevestiging hebben ontvangen, dan kunnen we de bestelling helaas niet meer wijzigen of annuleren. In dit geval kun je de bestelling ruilen of retourneren, kijk voor meer informatie bij artikel ruilen of artikel retourneren.
Dit verschilt per bestelling. Wij verzenden je pakket binnen 1-2 werkdagen (indien op voorraad). In de meeste gevallen ontvang je de bestelling binnen 1-3 werkdagen. Op zondag en maandag worden er geen pakketten bezorgd. De bestellingen worden met PostNL bezorgt. Het kan voorkomen dat het pakket langer bij PostNL is door onverklaarbare redenen, wij hebben hier helaas geen invloed op.
Mocht je bestelling niet zijn aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@tsukithelabel.nl. Onze klantenservice helpt je graag verder en zal binnen 1-2 werkdagen contact met je opnemen.
Geen paniek! De artikelen die op uitverkocht staan zullen weer terugkomen. We er alles aan om uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer in stock te hebben.
Tip: check regelmatig onze website en Instagram @tsukithelabel