Veel gestelde vragen

categorieën

Hoe plaats ik een bestelling?

Wat leuk dat je bij ons wil bestellen! Hieronder leggen we in enkele stappen uit, hoe je bij ons een bestelling kunt plaatsen.

  1. Plaats het gewenste artikel in je winkelmandje.
  2. Klik daarna rechtsboven op het winkelmandje en controleer je bestelling.
  3. Selecteer de gewenste verzendmethode. Wij verzenden je pakket vanaf € 100,- gratis met Track & Trace-code. Klik hier voor meer info over de verzendmogelijkheden.
  4. Heb je een kortingscode of giftcard? Vul deze dan in en vergeet niet om op toepassen te klikken.
  5. Ben je tevreden met je bestelling? Klik dan op: Doorgaan naar afrekenen.
  6. Vul hierna je persoonlijke gegevens in. Ben je al ingelogd? Dan is het niet nodig om je persoonlijke gegevens in te vullen. Nog geen account bij www.tsukithelabel.nl? Klik op account aanmaken, zo kun je altijd je bestellingen bekijken en hoef je de volgende keer geen persoonlijke gegevens in te vullen.

Let op!

Controleer altijd je adresgegevens bij het plaatsen van je bestelling. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die naar onjuist doorgegeven adressen worden verzonden.

  1. Kies hierna de gewenste betaalmethode. Klik hier voor meer info over betaalmethodes.
  2. Als laatste vink je de algemene voorwaarden aan en klik je op plaats bestelling, je wordt omgeleid naar de betaalomgeving van je bank en rond je bestelling af.
  3. YAY! Je bestelling is geplaatst. We gaan je bestelling voor je inpakken en sturen het binnen 1-2 werkdagen naar je toe!

Tip! Schrijf je in voor de Tsuki-nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste producten, aanbiedingen en winacties.

Ontvang ik een mail ter bevestiging van mijn bestelling?

Ter bevestiging van je bestelling ontvang je een mail met daarin je ordernummer en een overzicht van je bestelling. Mocht je geen mail hebben ontvangen, bekijk dan eerst je spambox. Neem anders contact op met onze klantenservice via info@tsukithelabel.nl. Wij helpen je graag en zullen binnen 1-2 werkdagen contact met je opnemen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wij verwerken onze pakketjes elke dag. Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, mail dan direct naar info@tsukithelabel.nl. Laat ons weten welk(e) artikel(en) je wilt wijzigen of annuleren, vergeet niet om je ordernummer te benoemen in de mail. Mocht je al een verzendbevestiging hebben ontvangen, dan kunnen we de bestelling helaas niet meer wijzigen of annuleren. In dit geval kun je de bestelling ruilen of retourneren, kijk voor meer informatie bij artikel ruilen of artikel retourneren.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling kan uitpakken?

Dit verschilt per bestelling. Wij verzenden je pakket binnen 1-2 werkdagen (indien op voorraad). In de meeste gevallen ontvang je de bestelling binnen 1-3 werkdagen. Op zondag en maandag worden er geen pakketten bezorgd. De bestellingen worden met PostNL bezorgt. Het kan voorkomen dat het pakket langer bij PostNL is door onverklaarbare redenen, wij hebben hier helaas geen invloed op.

Mocht je bestelling niet zijn aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@tsukithelabel.nl. Onze klantenservice helpt je graag verder en zal binnen 1-2 werkdagen contact met je opnemen.

Ik wil graag een artikel bestellen maar het is uitverkocht…..

Geen paniek! De artikelen die op uitverkocht staan zullen weer terugkomen. We er alles aan om uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer in stock te hebben.

Tip: check regelmatig onze website en Instagram @tsukithelabel

Wat zijn de verschillende betaalmethodes?

Bij Tsuki The Label kun je kiezen welke betaalmethode het beste bij jou past. Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan: IDEAL, Apple Pay, Creditcard (Visa, Mastercard).

Hoe maak ik gebruik van mijn giftcard/kortingscode?

Ga naar je winkelmand overzicht door bovenaan de website op WINKELMAND te klikken. Aan de rechterkant van de pagina, vind je het invulveld voor een kortingscode of giftcard. Vergeet niet om op toepassen te klikken.

Betaal ik verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per bestelling. Wij bieden wereldwijd gratis verzending aan via PostNL bij bestellingen vanaf € 100,-

Bestelling                                                             Verzendkosten

Binnen NederlandDigitale postzegel€ 2,81
Track & Trace€ 4,95
Bestelling boven € 100,-Gratis
Buiten NederlandTrack & TraceVanaf € 9,21
Bestelling boven € 100,-Gratis
Moet ik thuis zijn op moment van bezorging?

In de meeste gevallen is dit niet nodig. Wij verzenden bijna alle pakketten in een verpakking die door de brievenbus past. Mocht je een grotere bestelling plaatsen (bij +2 accessoires) dan bestaat er een kans dat je bestelling in een grotere doos wordt verzonden.

Tip! De bestelling kan ook verzonden worden naar een alternatief adres bijv. naar je werk adres. Zo voorkom je dat je het pakketje mis loopt.

Kan ik mijn bestelling volgen via een Track & Trace-code?

Bij alle bestellingen vanaf € 100,- bieden we gratis verzending met een Track & Trace-code. Voor bestellingen onder de € 100,- kun je kiezen hoe je de bestelling verzonden wil hebben:

1. Als (brievenbus) pakket voor € 4,95. Deze bevat een Track & Trace-code.
2. Met een digitale postzegel, in dit geval is het niet mogelijk om je bestelling te volgen. Pakketen verzonden zonder Track & Trace-code worden verzonden op eigen risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte pakketten.

Als wij je pakketje hebben ingepakt ontvang je een bevestigingsmail met daarin de Track & Trace-code. Hiermee kun je het pakketje volgen via PostNL.nl

Ik heb nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?

Je pakket wordt binnen 1-2 werkdagen verzonden. Op het moment dat wij je pakket hebben ingepakt krijg je een e-mail ter bevestiging. Mocht je geen bevestigingsmail hebben ontvangen binnen twee werkdagen, neem contact met ons op via info@tsukithelabel.nl dan helpen wij je graag verder.

Naar welke landen verzend Tsuki The Label?

Tsuki The Label verzend bestellingen wereldwijd.

Wat moet ik doen als ik de verkeerde producten heb ontvangen?

Oeps foutje! Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Stuur een e-mail naar info@tsukithelabel.nl, en wij helpen je graag verder! Vergeet niet je ordernummer te benoemen.

Hoe worden mijn Tsuki producten ingepakt?

Verras jezelf – of iemand anders – met Tsuki! Al onze producten worden mooi ingepakt en zijn dus ideaal als (kraam) cadeau!

Hoe veel dagen bedenktijd heb ik?

Alle producten van Tsuki The Label kunnen binnen 14 dagen na aankoop geretourneerd worden.

Hoe Kan ik mijn bestelling retourneren?

Vermeld altijd je ordernummer bij je retouraanvraag! Voldoet een artikel niet aan je verwachting? Jammer, maar dat kan gebeuren. Alle producten van Tsuki The Label kunnen binnen 14 dagen na aankoop geretourneerd worden.

Stuur een mail naar info@tsukithelabel.nl om ons retouradres op te vragen. Vergeet niet om je ordernummer te vermelden bij deze retouraanvraag. Onze klantenservice zal uw mail binnen 1-3 werkdagen beantwoorden. Kosten voor het retourneren van bestellingen zijn voor eigen rekening. Wij raden aan retourpakketjes altijd met een Track & Tace-code aan ons te retourneren. Om voor terugbetaling in aanmerking te komen, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het gemakkelijkst is om de originele verpakking van de webwinkel te gebruiken. Zo gaan wij verspilling tegen en help je mee aan een mooiere wereld! 

Zodra jouw retour door ons is ontvangen, geïnspecteerd en goedgekeurd wordt deze verwerkt en zal een creditering van je aankoopbedrag automatisch toegepast worden binnen 4 dagen nadat we het artikel hebben ontvangen. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de (bank)rekening/creditcard, welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling.

Van welke materialen worden de producten gemaakt?

Kwaliteit in combinatie met natuurlijke en duurzame materialen zijn belangrijk voor ons. Om die reden gebruiken we alleen natuurlijke materialen welke veilig zijn voor de kleintjes en zo min mogelijk het milieu belasten.

Klik hier voor meer informatie over Sustainable with Tsuki!

Handgemaakt dus uniek!

Onze producten worden met de hand gemaakt en zijn dus uniek! Hierdoor kunnen afmetingen genoemd bij het artikel op onze website iets afwijken.

Kunnen de speendoekjes worden gewassen?

Onze producten zijn van hoge kwaliteit waardoor ze, mits juist behandeld, lang meegaan. Om zo lang mogelijk plezier te hebben van onze producten adviseren wij de wasvoorschiften aan te houden welke genoemd worden bij de productomschriving op onze website.

Is Tsuki The Label ook verkrijgbaar in de winkels?

Wil je onze artikelen in het echt bekijken? Klik hier voor een verkooppunt dicht bij jou in de buurt.

LET OP: Heb je een product gekocht bij een verkooppunt, maar is er iets mis of wil je het artikel toch retourneren? Dan verzoeken we je om contact op te nemen met het desbetreffende verkooppunt. Zodat je zo snel mogelijk goed geholpen kunt worden.

Ik zou Tsuki The Label graag willen verkopen!

Leuk! Denk je dat jouw winkel en Tsuki The Label een mooie match zijn? Laat het ons weten en stuur een mailtje naar info@tsukithelabel.nl. We zouden je graag welkom heten als nieuw verkooppunt.

Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten via info@tsukithelabel.nl, de klantenservice helpt je graag verder en zal binnen 1-2 werkdagen contact met je opnemen.